CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 29, 2009

CUTI - CUTI MALAYSIA

Hujung minggu yang baru lepas ni, aku n family ku pegi ke pesta penang (hari sabtu mlm ahad bersamaan dengan 26/12/09)...saja je pegi sana jalan2 n pegi rumah bapa sedara aku...kitaorang pegi pesta tu lepas maghrib n balik semula ke rumah pak ndak aku dah hampir pukul 12...pegi jalan kaki je dlm 2 km jugak la...penat juga la jalan kaki...tapi memandangkan kat situ susah nak parking kereta, so kitaorng pegi jalan kaki je la...

Erm bagi aku pesta ni biasa je cuma seronok tengok orang n menjamu mata dengan barang2 yang dijual di situ...aku cuma beli mainan kat afiq jer, lampu kelip2 (pandai2 je bagi nama sbb tak tau namanya) n motorsikal yang masukkan bateri boleh bergerak siap ada lampu lagi...kitaorng bermalam kat rumah pak ndak aku...tghari esoknya baru kitaorng balik...3 minggu berturut-turut aku pegi makan angin...asal hujung minggu jer berjalan tak lekat kat rumah...tapi seronok juga pegi bercuti ramai2 macam nie...next year ada lagi kot planing bercuti beramai2 cam gini...



nie la motor afiq yang punyer!



nie plak lampu ajaib afiq...heheh.






















0 comments: